Jump to content
  • Welcome to the TransPulse Forums!

    We offer a safe, inclusive community for transgender and gender non-conforming folks, as well as their loved ones, to find support and information.  Join today!

Any body want to game ?


Sydneyblue

Recommended Posts

Im just coming back to the community seein if anyone wants to play some games on PC or Xbox one. I play alot of games 

Link to post

I game, but don't have a lot of time anymore. My PC gaming rig is offline right now, power supply blew, not sure yet if it took anything else out with it. Still have my XB1 (not a lot of games) and PS4 (main console) and many older consoles back to the atari and coleco systems. What are you playing?

Link to post

On PC i was playing fallout 76 I can play SC2 COH2 COD I also have racing games like project cars all those are PC . I have Gears 5 Fallout 76 battlefield Division 2 for Xbox one X 

Link to post

I have Fallout 76 for PS4, not for any other system. I have Project Cars, just can't remember for which system. Haven't played any of the last couple of Gears, good games, not sure why I haven't continued the series. Not a huge FPS fan, I usually only pick them up if that's what all my friends are playing, but as I haven't had a lot of time for gaming, I'm way behind.

Link to post
  • 2 weeks later...

I game! I game a lot! Have 76 on PC. On a bit of a racing kick right now, been playing NFS Heat. What kind of rig u guys got? Sara, hope yours makes it! Have you taken the poor thing to a doctor? Lol! 

20180829_172457.jpg

Link to post
  • Forum Moderator
2 hours ago, QuoraQ said:

Have 76 on PC.

 

I... really wish I could like '76. I LOVED the other Fallout games. I had high hopes. Honestly if they'd have made it with a more "Conan Exiles" sort of model, I might have still been into it. I don't think it works as a MMO. At least it didn't for me. ?

 

Been spending my free time playing City of Heroes: Homecoming lately. I've been playing since closed beta. Don't judge. ?

 

I'm on the Role Playing server.

 

Hugs!

Link to post

Quora, it’s still on ice. I am the doctor, lol, worked as a computer repair technician for a few years, still remember a few things. Spending money on my transition right now, as I have a lot of gaming consoles and would rather the money go towards transitioning. 
 

Jackie, I definitely prefer the other Fallouts to 76. Video games are one of my introverted escapes and I much prefer the solo experience to mmo in most instances. Too much immersion breaking with human players. 

Link to post
59 minutes ago, SaraAW said:

worked as a computer repair technician for a few years,

Really? How do you feel about closed loop liquid cooling systems? I cant find the drain port on mine and it really needs a coolant flush... Badly. I bought my rig almost 2 years ago now for almost 10 Gs. Stupid Stupid. To be fair I hadn't decided to transition yet but it doesn't mean I cant cry about the wasted money. It has a custom cooling loop that covers both the GPUs and CPU. The company I bought it from has supplied diddly for support documentation and their tech support didn't help with squat neither. The thing scares me silly tbh. Dunno what to do.

Link to post

You say the company you bought it from, would  that be the pc assembler or the MB manufacturer? Your mb should have its make and model stamped somewhere and if you go to the mb manufacturers site, you should be able to find some drawings. 

Link to post

It's an ASUS ROG Maximus X Hero mother board, and I have the map for that. What I dont have a map of is the custom Hydrolux liquid cooling system that looks like a miniature waterpark's worth of water slides. Lol. Is ok if you can't help. I didn't think you'd know where the drain port is on a customized system, but maybe u might have a suggestion on where to look? I've checked the reservoir, the water block and all visible tubing and it doesn't look like theres any way I'm gonna get the coolant out of there without cutting it open... Which I really really dont wanna do. XD

Link to post

Sorry barely slept and brain is not working. Well you’ve checked where I would have. Most of the time they drain from the reservoir. Are there fill ports? Is it possible it’s a closed loop system? 

Link to post

Theres a fill port on top of the reservoir. But I wanna flush it out to clean the lines too, not just replace the coolant. so I'd need the fill port and a drain port to do that. This might be a dumb question but think it might be on the radiator? I've kinda looked there too but it's kinda hard to see from the top n bottom. It's only exposed from the sides. 

Link to post

Ok, if it’s got a fill port, it should have a drain then, not a closed loop. 
Drain ports are usually pretty obvious. You need to be able to connect a hose to it after all. Without seeing it or knowing the exact model, it’ll be pretty hard for me to

tell you. 

Link to post

Sorry I been away 

#QuoraQ I game alot too All my gamer tags are 

 

Xbox Sixtyfpsgaming

Steam doktorchud

origin ThundercrackerXx

Uplay sydneyblue

 

My RIG 

9900k hyper evo 212 black

Asus Maximus XI 

 

94779684_115688630116286_7670016051043631104_o.jpg

Link to post

32 Gb Hyper predator 

Lian Li Lancool II 

2080ti ROG strix 

850 ROG Platinum 

Link to post

Hi Sydney! Nice to meet u! I'm Kora. That is a pretty impressive setup u got there. Jealous of the RTX card. My steam name is Dethdisciple. (Remnant of pre transition acceptance I need to change it) Gotta work today but go ahead an add me, maybe catch u online later this week and we can play! 

Sara, It is a Digital Storm Aventum 3 and the coolant system is exclusive to that company, pretty sure. Gonna dive into it and figure it out tomorrow, my coolant is turning brown! Xp 

Link to post
1 hour ago, QuoraQ said:

Hi Sydney! Nice to meet u! I'm Kora. That is a pretty impressive setup u got there. Jealous of the RTX card. My steam name is Dethdisciple. (Remnant of pre transition acceptance I need to change it) Gotta work today but go ahead an add me, maybe catch u online later this week and we can play! 

Sara, It is a Digital Storm Aventum 3 and the coolant system is exclusive to that company, pretty sure. Gonna dive into it and figure it out tomorrow, my coolant is turning brown! Xp 

Nice to meet you too I like your system its gorgeous 

Link to post
1 hour ago, QuoraQ said:

Hi Sydney! Nice to meet u! I'm Kora. That is a pretty impressive setup u got there. Jealous of the RTX card. My steam name is Dethdisciple. (Remnant of pre transition acceptance I need to change it) Gotta work today but go ahead an add me, maybe catch u online later this week and we can play! 

Sara, It is a Digital Storm Aventum 3 and the coolant system is exclusive to that company, pretty sure. Gonna dive into it and figure it out tomorrow, my coolant is turning brown! Xp 

Thanks for the rig compliment 

 

Link to post
23 minutes ago, QuoraQ said:

Thanks, Sydney and YW! Is the 9900k an I9?

Yeah but now the 10700k is pretty much on par with it and its a i7. I added you btw 

Link to post

Yeah I'm at work now, bout to head in. I'll accept it when I get out of here. Work weekends have weekdays off. I got an 8086k I7 that's been heavily overclocked to just over 5Ghz. Maybe ttyl!

Link to post
24 minutes ago, QuoraQ said:

Yeah I'm at work now, bout to head in. I'll accept it when I get out of here. Work weekends have weekdays off. I got an 8086k I7 that's been heavily overclocked to just over 5Ghz. Maybe ttyl!

Thats a nice chip 

Link to post
On 7/15/2020 at 8:54 PM, Sydneyblue said:

Im just coming back to the community seein if anyone wants to play some games on PC or Xbox one. I play alot of games 


Hey, would you mind if I add you on Steam?
I also have an Xbox One, but rarely have a membership activated, but if I do, I would like to be able to game with someone, so... may I add you on there as well?

Link to post
24 minutes ago, Pallas said:


Hey, would you mind if I add you on Steam?
I also have an Xbox One, but rarely have a membership activated, but if I do, I would like to be able to game with someone, so... may I add you on there as well?

Sure just send me a message saying its you

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online   6 Members, 0 Anonymous, 44 Guests (See full list)

    • Becoming Jordan
    • Lee H
    • KathyLauren
    • Niamh
    • whatishappening
    • Carolyn Marie
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Topics With Zero Replies

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      73,972
    • Total Posts
      683,507
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,373
    • Most Online
      8,356

    Stevenator_too
    Newest Member
    Stevenator_too
    Joined
  • Today's Birthdays

    1. MariPosa
      MariPosa
      (62 years old)
  • Posts

    • Elizabeth Star
      Thanks Maddee. I have plans to make another one, in black this time. 
    • miz miranda
      How does substituting one form of bigotry for another help improve society? I find the concept of privilege to be 'acceptable prejudice'  that has been driven by political ideology. There is no question that there are significant inequalities in the world. There isn't a simple cause nor a simple solution. My goal is to have evidence before I judge someone. Human beings are extremely tribal thus less trusting of those that are different and reluctant to stray from their tribes world view.   I think we confuse entitlement with privilege. I worked in technology in the 70s, 80s and 90s when it was almost entirely a male field. In my personal experience, I was guilty of having preconceptions about women in technology that I learned over time were just bias. I preferred working with women because they more likely to discuss issues than dictate the solution. I did discover that those men that behaved with what we would now term privilege were mostly viewed with the same dislike by the women and men I worked with.
    • Janae
      Congrats Shay!   Hugs   Janae
    • Ellie Jean
      That's a bleak and dismal view of humanity; I don't buy it personally. Like I said, every group has upsides and downsides. One of the downsides of being a male is that it's only socially acceptable to feel three emotions; "Fine/Okay", "Angry" or "-excited-". If you express any other emotion, society labels you a wuss lol. ALL groups have upsides, downsides, good qualities and bad qualities. That's the nature of duality; that's the nature of yin and yang, that's the fundamental nature of the whole Universe. Trying to say any one group is "more" or "less" is....illogical lol. Especially in America where all Americans have the same Bill of Rights under the same Constitution.  One of the downsides of being white for example is that anyone who isn't white will probably automatically think you're a racist just because of the color of your skin; happens to me all the time. Didn't used to. I wonder why??? Kidding lol. I know exactly why racism against white people is on the rise. (Identity politics. It's divisive lol.) Hell, look at our school system (what's left of it.) A lot of teachers are leaving because of the "Critical Race Theory" bull crap that's being forced on them, because, for some baffling reason lol, teachers just aren't comfortable with teaching kids that there's something wrong with the color of their skin. They don't want to tell black kids that they'll never be good enough in the eyes of society. They don't want to tell white kids that they're inherently racist because of what their ancestors did hundreds of years ago. Why don't they want to teach kids these things? Because it's racist, and Contrary to what the left would have you believe, America isn't a racist country. The left is definitely a racist party though if you ask me; all they ever see is race lmao. And it's disgusting. They don't judge people based on the quality of their character; they judge them based on their race and gender...so they're SEXIST too lmao.  I know I'm probably a minority in my beliefs. I know it's dangerous to share my opinion. I don't care.  Nowadays it's dangerous to be anything but a super "woke" liberal socialist lol. Anyone with a different viewpoint is just a racist lmao. "Worse than Hitler!" 😆🙄 PS: Yeah, people in my country at least DID see other people as people. At least they did before Obama started telling everyone race was still a serious issue...despite becoming friggin' PRESIDENT lmao. XD I gotta love the hypocritical irony; just gotta laugh at it sometimes lol. Like when Biden said masks work but walls don't. That cracked me up lmao. XD Anyhoo....yeah, this country gonna get ran into the ground now. I'm just sitting back with a bucket of popcorn waiting for the new Civil War to begin so I can run for the hills to avoid my fate in the concentration camps lol.  
    • Mary Jane
      ive tried before (with cousins) plus kind of with parents but nothing is working and i talked to a therapist before while i was feeling too different but that just led to talk to a therapist that like specializes in trauma because of how shy i can be   ive heard once before from an online friend i had before that each of us needs to take care of our selves the most not seek help. thats true but each one of us does need help too   but thinking back to before i was open i never needed help and im trying to not need help like before
    • Maddee
      No denial-I like the sweater.  The fact you made it is plus+ 👍
    • Maddee
      Like the alchemy btw
    • Maddee
      Congratulations Heather sister Shay 😊
    • rainflower
      Also I do care, I just am not in a position to help you, I was thinking someone like a parent or sibling.
    • rainflower
      Ok Mary, then you need to tell someone that cares about you and get help, either thru hotline or hospital.
    • rainflower
      Don't be blind to the issues, there is privilege based on race/sex/ethnicity/gender/economic status etc. and others suffer for it. There has never been a time in recorded history were people saw other people as people, the only difference is now these things are getting labels and brought into the light to be confronted.
    • Maddee
      I sang a lot to cope.   Avoided manu passages of man life.  Didn't want to walk through them I guess.   Not surrendering to being entirely "normal" (as I percieved it) helped me.    My life matrix aided and abetted my escapade.  Especially prior to coming to terms and committing to transitioning.   That last part may sound strange, but Im not sure how else to express it..
    • Carolyn Marie
      Thank you for sharing the story, @Jandi.  It is unfortunate but entirely expected that such stories as yours will not play well in conservative-leaning communities.  Times change as well as attitudes, however slowly; the acceptance of gay marriage being the most obvious example.  Yet,  there are people who wish to roll back the clock on even that.  They will not succeed, because people have seen that gay marriages have not "destroyed the institution of marriage" as some predicted.  They will also come to see that trans people are not scary, and deserve equality and respect.  But it will take time.   HUGS   Carolyn Marie
    • Jani
      Welcome to the forum.  Obviously we do not condone self medication of any kind so I'm glad to read you've stopped.   Going on HRT will provide the benefits you desire as you've seen.  As your hair is fine now you might wait to see how it goes.  Time to start Electrology!  
    • Stevenator_too
      Hi. I’m new to the forum. I’m still getting the hang of things, but I shaved full body for almost 15 years. I recently took ** So hey, we don't talk about herbal treatments here. Rule #14 **  and my daily shave was reduced to every other to every three days.    Last year I switched to HRT and I’m at the 11 month mark now. Magically, a few months ago my body hair stopped growing and it’s been divine. There is some fuzz around the knees, but that’s it. I haven’t shaved in over a month, and tbh the last three times I shaved, I really didn’t have to. It was just out of habit that I did.    I'm kind of thinking now would be a good time to blast away with my IPL, since the hairs are so fine. But, maybe the hair color might factor-in.    Regardless, being totally hair free is wonderful. Now, if I could just get rid of my beard. 
  • Upcoming Events

Contact TransPulse

TransPulse can be contacted in the following ways:

Email: Click Here.

To report an error on this page.

Legal

Your use of this site is subject to the following rules and policies, whether you have read them or not.

Terms of Use
Privacy Policy
DMCA Policy
Community Rules

Hosting

Upstream hosting for TransPulse provided by QnEZ.

Sponsorship

Special consideration for TransPulse is kindly provided by The Breast Form Store.
×
×
  • Create New...